söndag 23 november 2008

Visst blev det snyggt!

Kolla vad min BP Maria (Lundins nya hus) hade med sig när hon kom idag. Superläckert lila nagellack som matchar "gipset" perfekt. Det var så roligt att träffa Maria igen, inte bara för presenterna ;) Nu har man lite positiv energi att börja veckan med imorgon.

Efter rundvandring i huset på Adrians backe och lite snack och lite snacks så åkte vi till Falu Kuriren Arena och kollade på innebandy. Balrog vann mycket enkelt matchen...

Förhoppningsvis mailar Maria över en bild eller två till mig så att jag har som minne. Annars kanske hon lägger dem på sin blogg så jag kan sno dem därifrån... Hihi.

11 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Tjusigt, ha nu kvar det så kan vi jämföra hur lång tid det tar för ditt att växa bort ;o) Kram Petro (som har jobbat som en gnu hela helgen, blääääää)

Maria sa...

Supersnyggt!!!!

Tack för igår, det är ALLTID lika kul att träffas. Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång!

Kram M

Anonym sa...

Hej!
Vad bra.Nu kan jag äntligen lämna kommentarer hos dig .
Nagellacket blev kanonsnyggt.Måste
passa på att berömma er för ert jättefina hus,nu när jag kan .Hihi
Ha det!
Kram Helena

Familjen Eriksson sa...

Tack Helena!

Jag förstod ju inte att jag stängde dig ute när inställningarna var så att anonyma inte kunde kommentera... Förlåt ;)

Kram
Maria

Anonym sa...

Verkligen matchande nagellack - läckert;)
Kram

Från koja till slott sa...

Haha, blev ju superfint! Jag älskar lila, men jag har nog aldrig sett ett lila gips! Piggar upp i alla fall! Förresten vilken fin blogg du har!
Kramar Pernilla

Maria sa...

Nu kursar du väl för fullt antar jag. Ville bara kika in och säga...hej;)

Puss & Kram Maria

Maria sa...

Guttenmörgen på dej me;)

Jo risken finns ju att du får se mitt Mange-krull nån gång;)

Vad kul, då får vi se ett eller flera fyndiga inlägg här till helgen då;D

Kramelikräm

Maria sa...

Gomidda!

Svar på din fråga...nässprej kan inte sluta nu när jag är förkyld på riktigt. Jag bara ddööör annars!

Lovar att sluta när jag INTE är förkyld. Om jag nu vet när det blir?

Idag har jag köpt 24 små saker till Alexandras julkalender och 4 till Rebeccas adventskalender. Becca tyckte hon var lite för gammal nu och bad om att få slippa. Men jag kan ju inte sluta tvärt så jag trappar ner med en liten adventskalender..hihi.

Nu ska jag slå in alla mina paket.

Tjoflöjt och kräm förstås;)

Maria sa...

Har du inte kursat klart snart!!!

Miss you....

Kräm M

Anonym sa...

Hoppas att allt är gott med dig!
Ha en trevlig helg!
Kram