måndag 17 november 2008

Ingen fara

Det var ingen fara med sonen, skönt.
Axeln hade nog inte gått ur led men var stukad.

Nu håller jag på att plocka iordning sakerna som ska vara med till nya jobbet.
Det är lite sjukt för jag är inte ett dugg nervös än. Jag som inte ens skulle kunna säga hur chefen ser ut, dvs inte känna igen honom om jag mötte honom på stan. Tihi. Hoppas jag iaf kan känna igen karln när jag ser honom på jobbet... Tur att det inte är jag som är utesäljare.

För er som är pryltokiga liksom jag, kan jag säga att just i skrivande stund är jag mest glad över att jag får en ny mobil och en ny bärbar att "leka" med. Det är alltid lika roligt att lära sig nya funktioner (oftast inte nödvändiga i jobbet) och gadgets.

12 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Lycka till som attan och gonattkramen/Tjing o pling från Tingeling...nä nu e det nog för tröttigt här...

Trollisbo sa...

Lycka till på jobbet!
Håller med nya teknikprylar framförallt mobiler är underbara =)

Fundering på layoutleken, snyggt men kommentarerna blir svåra att läsa det blir vitt mot vitt.

Kram Sara
http://www.saji.se/blog

Trollisbo sa...

Jag kan fundera på det, ska logga in på min gamla blogger blogg och rota runt lite.

Maria sa...

Men oj vad jag har missat!

Ville önska lycka till på nya jobbet, (egentligen igår, men somnade i soffan) och fick problems imorse.

Nu ser jag att ni haft fullt upp med massa annat tok. Skönt att det inte var så allvarligt med grabben. Puh. Inte kul med gipsad fot, nutt jobb runt hörnet och skadade barn SAMTIDIGT!

Höres senare ang helgen;)

Kram Maria

Maria sa...

Och så glömde jag givetvis tala om att jag är AVIS på dig som lyckats fixa så fint med bloggen.

Jag som önskat det med min så länge....suck!, duktig du är i alla fall.

Du kanske hinner visa mig live i helgen hur f-n man gör!

P&k

Ina sa...

attans vad fin din blogg blivit.. så har jag länge önskat få till det.... ge gärna tips om hur du fick till det... och jag håller med dig... jag gillar med teknik prylar.. massor har jag och mer vill jag ha... *ler*

//ina

Anonym sa...

Hoppas att första dagen på jobbet har varit bra och att du trivs med dina nya leksaker;) Skönt att det var okej med sonen - det räcker väl med "sjuklingar" hos er nu va?

Jag satt och pulade med de där trekolumnerna igår, men nej, jag ger upp, jag är en tvåkolumnare jag. Så är det med det.

Ha en fortsatt härlig vecka!
Kram

Vimsingen sa...

Skönt att det inte var alvarligt.
/Vimsingen

Taklyftet sa...

Skönt att det inte var något värre med sonen. Du får lycka till på det nya jobbet!
Får säga att du har fått till det riktigt snyggt med layouten! har du något tipps på hur man gör får du gärna dela med dig, har nu ett års tid försökt att få listor på båda sidorna av blogginläggen men inte lyckats.
Kram Jenny

Maria sa...

Hello, hur går det med nya kneget? Och fossingen? Och sonens axel?

Jag undrar om du vill ha "påfyllning" på det du fick med dig hem sist. Något som gått åt redan kanske? Tjoa till så tar jag me;)

Krämpastej på dej;)

Tinnar och torn sa...

Hojt! Du jag fattar inte riktigt ändå. Hur sjutton får du till headern med dina egna bilder?? Jag måste vara datahandikappad! Krämelikramen på dej och hoppas det går superbra på nya jobbet!!!Rapuntzel

Trollisbo sa...

Maria maila mig på sara[@]saji(.)se så ska jag försöka mig på att förklara om textfärgen.

Kram sara

www.saji.se/blog