fredag 28 november 2008

Snart tillbaka

Den här veckan har varit hektisk på riktigt. Nytt jobb innebär också mycket nytt att lära sig.
Tre och en halv dag den här veckan har gått åt till att lära mig ett nytt databassystem. På kvällarna var man ju "tvungen" att vara social så det har inte varit många timmar hemma.

Men nu ska jag och lill-killen vara ensamma hemma i helgen, så jag hoppas att det kommer att finnas lite tid till bloggskapande och bloggsurfande vid sidan av adventspyntande.

Kram!

4 kommentarer:

Maria sa...

He he...här blir det med hemmagjord fredagspizza;)

Just klar, nu in i bastun och san smarra!

Luddes kläng i taket= resultat visas imorgon;) Just nu avslutar han ett annat kläng jag tvingat på honom...hehe måste förbereda så att jag kan jobba på imorgon;)

Kramis Maria

Anonym sa...

Härligt med en helg tillsammans med lillkillen, bara du och han. Kul att du har hittat lite tid att göra ett inlägg mellan allt det nya med jobbet. Har ju saknat dig här ett par dagar nu!

Ha det mysigt nu med lillkillen och adventsstöket!
Kram

Anonym sa...

God morgon Tjattevännen!
Så du har också varit vaken ett par nätter... visst är det frustrerande! Men som du säger, det kan säkert vara allt nytt med jobbet som spökar i tankarna för dig... för mig vet jag inte vad det beror på, tycker inte att jag känner mig stressad eller så som ju kan vara en orsak. Jag hoppas att det "går över" snart.

Ja, visst är det märkligt med alla bloggvänner som man tycker så mycket om. Vissa bloggisar har jag för sjuttsingen mer kontakt med än vad jag har med mina "vanliga" vänner... märkligt fenomen... men jag vill inte vara utan mina bloggisar för det är ju så kul med alla goa hälsningar man får!

Ha en skön dag!
Kram

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Hoppas att ni får en jättemysig helg, du och lillkillen!

Ang. frågan (även om den kanske inte var så allvarligt menad)...så är det väl SJÄLVKLART. Det är liksom lite DET som är meningen med konstruktionen (Släkt vänner och annat löst folk);-)
Fast jag ligger lite lågt om det ett tag till.

GI går jättebra. Har minskat 9 cm i midjemått och behöver minska minst 20 till. Men det kommer. 3 centimeter kvar bara, tills jag är ute ur "riskzonen".

Tjoho!

Kram

Ps: Fin din sida har blivit!