måndag 10 november 2008

Bilder på tavlorna

Så här blev det i vardagsrummet efter att tavlorna kom på plats.
Helt OK i mitt tycke.

Nästa gång blir det nog att beställa större format, det här är 40x40 cm, men eftersom jag inte riktigt visste hur det skulle bli vågade jag inte lägga ut mer pengar. Skillnaden var rätt stor om man skulle gå upp till 50x50.

Som fotograf kan man nog säga att jag suger.
Hur svårt ska det vara att hålla kamera-rackaren rakt???
Blommorna är ju bra men rumsbilderna... Say no more.

För intresserade kan jag berätta att det är samma blomma ur olika vinklar.




9 kommentarer:

Viveka Gulda sa...

Jättefint ju!!!

Maria sa...

Fina färger...mina färger;)

Jasså det finns fler som suger på att fota, fast jag tycker inte dina bilder är kassa.

Nu ska jag nog sova....

Gonattkräm;)

Tinnar och torn sa...

Va fint det blev!

Jag är ju ingen ortoped då men jag kan inte tänka mej att du MÅSTE ta några av dem. Men det är viktigt att du inte går omkring och är FÖR försiktig och stelnar till för att du är rädd för att det ska göra ont. Då ska du ta dem. Men annars gör de ju ingen annan nytta vad jag kan tro.

Nu ska jag fortsätta tråkjobba!!!Bläääää, vill gå i pension NUUUU!
Kram på dä!!Pellis

Anonym sa...

Superfint! Hoppas foteländet läker som det ska... är du sjukskriven och går hemma och myser i mysbrallor om dagarna nu, eller... i så fall blir jag himla avis... eller inte om du har ont i och för sig.. själv ska jag upp om två timmar och då kan man ju undra vad jag gör uppe redan nu och det vet jag ju inte... bäst att jag går och lägger mig...

Ha det gott!
Kram

Viveka Gulda sa...

En vecka får räcka, Josefin är bara ledig från skolan en vecka. Vi åker den 15 januari...:)
kram
heldiggrisen

Charlottas hemmaplaner sa...

Jättetjusigt! Gillar färgerna!

Jag har spanat in liknande tavlor fast de är oljemålningar med detaljer av liljor och orkidier.

Jag är också en urdåligt fotograf. Har liksom inget tålamod. Tröstar mig själv att ingen kan vara bra på allt. Eller hur?

KRam //Charlotta.

StrandviksVillan sa...

Superduperfina!! Jag gillar också färgerna!
Har själv några bilder på lager som jag gärna skulle göra som tavlor, men det kostar ju faktiskt en del som du skrev...
Må så gott! Så söt bild på sonen :)

Maria sa...

Hej hopp igen...Hur går det med kryckhoppsandet???

Såg hos Knatte att du inte längre har ont. Vad skönt! Hur länge ska du vara gipsad? Visst börjar du nya jobbet om typ en vecka?

Krämkaramell

Maria sa...

Och puss på dej;)