tisdag 11 november 2008

Många sätt att se på TV


1. Det finns många sätt att se på TV. Och se ut när man ser på TV.

2. Kolla hur de två större "samarbetar" på första bilden.

3. En vuxen skulle kanske ha lagt sig på mattan om man ens skulle komma på tanken att lägga sig platt på rygg framför

Edit: Emil har ett par simglasögon på sig bakochfram. Han satt på dem så fort han fick chansen i somras. Man måste ha och göra ALLT som sina brorsor!
Det var lite obehagligt att ha glasögonen rättvända så han nöjde sig med det näst bästa.

7 kommentarer:

Maria sa...

Ha ha ha...så söta;)

M

Charlottas hemmaplaner sa...

Så gulligt! Men vad har lillkillen på kortet i mitten på huvudet egentligen? Simglasögon eller?...

//Charlotta.

Tinnar och torn sa...

Hej hopp! En röst i natten här :o) Vilka små sötnosar. Välartade är de ju med har jag förstått, så kl 19.00 är det tomt i TV-soffan ;o)
Jodu, spurt ned till huset blev det fast jag redan lagt mej. Så nu är jag VERY trött. Bild på diskbänken kommer när den är på plats, I promise! Kram P.

Tinnar och torn sa...

Ps Hur går det med fossingen?

Maria sa...

God eftermiddag i "gipsadfotstugan"

Allt väl hoppas jag.

Hade det varit lite lite lite mer nära till dig hade jag svängt förbi med ett par bakelser idag;) Bara så du vet!

Kräm

Anonym sa...

Vilka sköna killar! Och tack för förklaringen till mojängen på huvudet... jag började just undra vad det var...

Ha det gott!
Kram

sandyekman sa...

Haha. Supersköna gräbbs!