lördag 22 november 2008

Hjälp med Blogger-mallar

Jag tänkte att jag skulle försöka knåpa ihop en liten instruktion med bilder i hur man byter mall i Blogger / Blogspot om man inte vill ha standardmallarna. Plus lite länkar till gratismallar och sådant. Det blir ingen avancerad programmering utan mest det man fixar med bloggers hjälp.

Är det något ni skulle vilja ha? Jag vet en del men finns det fler?

Jag är ingen expert själv men vill man bara byta mall och fixa en headerbild så kan jag nog assistera.

5 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

appselut...bring it vännen!!!!!kraaaam

Vimsingen sa...

Absolut! Visst är det intressant hur snabbt man tröttnar på en mall?
/VImsingen

Maria sa...

Tihi, nätet funkar på bussen;)

Tack för idag, det var roligt att träffas igen, ser redan fram till nästa gång;)

Ska se om jag lyckas lägga in något senare, känner mig "sjösjuk" redan!

Hälsa pojkarna, särskilt lille Emilbus;)

Puss & kram

Lösvirkesbyggarna sa...

Jag är absolut intresserad! Jag tycker att det är alldeles för lite med enbart två spalter. Allt försvinner så långt ner på sidan...
Snyggt nagellack förresten!
Kram Anna

Emma sa...

Hej! Jag vill gärna ha lite hjälp med headern. Min blogg är så vanlig och tråkig. Tack!