måndag 13 oktober 2008

Vi glömde gruppfotot :(

Det här har ju som alla vet varit en speciell helg i mitt liv. Jag, Maria (Lundins nya hus) och Petronella (Tinnar och Torn) träffades hemma hos Maria och hade det så bra.

MEN... vi glömde ta ett gruppfoto!

Jag kom på det på vägen hem till Falun och det var ju lite sent då. Attans också!

Annars så hade helgen allt. Goda middagar, snack nästan hela natten, frukost med "kudde i ansiktet", shopping, promenad, sushi, espressomaskin, smågodis, fina badrum, skön soffa, snyggaste huset, stjärnor på is, presenter, kokosbollar, mysiga och roliga nya vänner. Allt!

Tack Maria och Petronella!!!

5 kommentarer:

Charlottas hemmaplaner sa...

Vi är många här ute i landet som är galet avundsjuka på er hemliga träff! Det låter som en helg helt i min smak! Gruppfotot får väl bli en förevändning för att träffas en gång till? Tänk vad kul om det kunde bli en större grupp då!
Kram //Charlotta.

Tinnar och torn sa...

Men shit...det glömde vi ju...fanken oxå...
Får bli nästa gång istället :o) Tack själv, det var verkligen supertrevligt! Kram Petronella

Viveka Gulda sa...

Ni får väl photoshoppa ihop en bild:)
Tack för dina snälla ord på min blogg.. inte för att jag tycker att jag förtjänar dem, men ändå..:)
kram

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

När vi får beboligt här, någon gång till sommaren nästa år, är alla roliga hubloggare hjärtans välkomna hit på en stor bygg– och inflyttningsfest.

Mitt förslag är att vi har inflyttningsfester (knytkalas) hos alla som blir klara med sina hus, det kan ju bli många roliga fester några år framöver. Många resor och många roliga bekantskaper:-)

Leena

Taklyftet sa...

Såg din kommentar om krumelurer på min sida. Kan du kolla igen är du jätte snäll, jag har bytt teckensnitt nu och det kan vara det som är problemet.
Vad kul ni verkar ha haft på eran träff!
Kram