måndag 20 oktober 2008

Operationstid fixad!!!

Det här verkar ha urartat till en dagbok istället för byggblogg, men det beror på att det just nu har hänt så mycket annat i mitt liv som faktiskt känns viktigare än huset.

Den 3:e november 2007 så lyckades jag ju göra sönder min ena fot när vi håll på med takpannorna. Idag nästan ett ÅR senare har jag lyckats tjata till mig en operationstid.
5:e november lägger jag mig på operationsbordet och hoppas på att de kan lappa ihop mig på ett bra sätt. Plus att jag hoppas att jag är arbetsför nog till den 17:e då det nya jobbet börjar.

Kan foten bli tillräckligt bra för att kunna åka långfärdsskridskor och slalom i vinter??? Fortsättning följer...

5 kommentarer:

Maria sa...

Svensk sjukvård när den är som bäst;)

Så var det med 3-månadersgarantin! Skönt att du fått tid iaf, du är ju trots allt väldigt ung;)

Vadå många bokstäver??? Menar du säkerhetsgrejen på blogger? Nä, det har inte jag någe me att göra ju!

Hoppas att jag inte syntes på läktaren för jag såg väldigt snorig och risig ut i helgen, gör det fortfarande förresten.

Hann läsa dina mail imorse och precis när jag skulle svara kraschade skiten ihop. Min dator är uppkopplad mot huvudkontoret och de har väldiga problem tydligen.

Jag har iaf satt Ludvig påt, och vad gäller Facebook...hm nja jag är så himla glad över att jag kan hantera bloggeriet att jag vet inte om jag även ska ge mig på sånt.

Kul bild du hittade på Rapunzel;) sånt får du gärna maila mera av till mig;)

Kramelikram / Maria

Maria sa...

Jag igen du,

mina kommentarer är längre än dina inlägg;)

Piluttadej;)

Viveka Gulda sa...

Håller tummarna!

ColonialEast sa...

Hoppas du blir riktigt bra i foten! Vilket skit att du skulle gå och skada dig på bygget också. Det är ju inte helt riskfyllt det vi håller på med.

Tinnar och torn sa...

Jag ska kolla i mitt magiska sjukhuskikarsikte och se till att de opererar dej på ett attans bra vis......peppar,peppar kanske man ska säga....nejdå det kommer säkert gå jättebra. Håller tummarna för att du är fullt återställd till den 17:e med :o) Kram Pellis (jag såg att Maria uppskattade det fina kortet på moi ;o) har du sett moppe-kortet än? )