torsdag 30 oktober 2008

En utmaning i 7:ans tecken

Pellan har skickat denna utmaning till mig.


Reglerna för utmaningen är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer 7 fakta om mej då. Ska försöka berätta nåt som ni inte redan vet:



1. Jag ogillar att köpa skor! (förutom Reebok-gympskor)
Mina bästa skor förutom nämnda Reeboks är ett par "stövletter", eller vad det kan heta, i storlek 35 som jag köpte för 30 kr på Myrorna.

2. Jag har sålt en varmkorv till Gunde Svan en gång.

3. Jag vill aldrig flytta från Falun. Är född och uppvuxen här och trivs alldeles väldigt bra.

4. Jag har föräldrar som tycker att jag och min man är bland det lataste och slarvigaste som går i två par skor.
Det är helt ok att de tycker det men det skulle vara trevligt om man slapp höra det så ofta...
Hoppas kängan träffar målet! ;)

5. Jag är född i Fiskarnas tecken och mycket stämmer bra in på hur jag är.

6. Jag önskar att vi i familjen kommer ha tid/råd att åka ett par veckor till varmare land i vår.

7. Jag måste erkänna att jag tycker såna här utmaningar är liiite för mycket "kedjebrev" för att jag ska tycka det är kul att skriva. Men samtidigt kan det vara kul att läsa vad andra skriver så jag känner att jag måste "dra mitt strå till stacken".


Däremot kommer jag inte att skicka den vidare utan vill någon göra den utan att ha blivit "inbjuden" av någon annan så hänvisa till mig :)

Edit: Jag kom på att jag faktiskt vill att ÖRJAN (Tinnar och Torn) skall göra den här.
Hoppas att du antar utmaningen ;)

Inga kommentarer: