torsdag 30 oktober 2008

Ett ljus i höstmörkret

Tusen tack till gulliga Malva (som konstigt nog heter Malin... Hon är ju Malva!) för utmärkelsen.






Malva har en jättemysig blogg om inredning, trädgård och allt det som sätter guldkant på tillvaron. Hon har just köpt en tomt så det blir nog mycket husfunderingar framöver.
Det ska bli riktigt roligt att följa Malva och hennes familj i husprocessen.


Vi som redan är klara med den biten kan ju liksom bara njuta när andra ska igenom samma bergochdalbana av känslor. Vi vet ju också att man behöver peppning vid de mest konstiga tidpunkter i husbyggscirkusen.

Nu kommer det här med att skicka utmärkelsen vidare...
Alltid lika svårt för mig men här kommer några jag alltid läser och tycker om, även om jag inte hinner kommentera så ofta som jag vill. Ni är ändå "in my heart"!

Lösvirkesbyggarna

Charlottas hemmaplaner

Fru Vilmas hus

Vårt nya hem vid havet


Kram på er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla ord - tackar så mycket! Är lite "suk" och eländig idag... Har knappt något röst (skön vilopaus för resterande familjen möjligtvis), ont i hals och huvud... Hasar runt mellan datorn och soffan mest hela dagen..

Väntar med spänning på de 7 ännu okända uppgifterna om dig...

Ha det gott!
Kram MALVA

Vimsingen sa...

Tack,tack, tack! Vad glad jag blev!
/Vimsingen

Mia sa...

Grattis till utmärkelsen!

Fot högt? Usch, vad har hänt? Har du familj så är det läge att "utnyttja" dem lite o låta dem skämma bort dig lite..
Hoppas något av mina inlägg kan roa för stunden iaf!

Kram Mia

Maria sa...

Nu fick du den tillbaka igen från mig!

Så är det;)

Kräm