onsdag 22 oktober 2008

Nödvändigt på toaletten

Det kändes som om det var dags att styra in bloggen på rätt spår igen... :)

När jag var i Stockholm sprang jag in på Bauhaus för att shoppa toalett-prylar. Kravet var att det skulle gå att fästa grejorna med Tiger-fix så att man inte behöver borra hål i tätskiktet (eller kaklet heller, för den delen).

Resultatet blev den billigaste Tiger-serien som jag faktiskt tyckte var den snyggaste också. Tolettpappershållare x 2, hållare till en extra rulle, tvålflaska och toalettborstehållare blev skörden, och ett paket Tiger-fix också förstås.

4 kommentarer:

Charlottas hemmaplaner sa...

Hejsan!

Jag är också jätterädd för att borra i vårt nya fina kakel... Men, funkar verkligen Tiger-fixet för alla påfrestningar och fukt? Du får vara min personliga testpilot innan jag bestämmer mig. OK? ;-)
//Charlotta.

Maria sa...

Halloj där!

De däringa tingen var ju jättefina! Sitter de verkligen bra med limmet? Tror jag skall kolla noga när jag kommer upp sen i November.

Annars då? går och väntar på att få fossingen återställd antar jag. Förmodligen har du även syltat, och svampat och färsat en del nu;) Eller???

Själv börjar förkylningen ge med sig. Antar att basselusserna gav upp om min kropp! Inte lönt att härja hos den här Spaggen tänkte de;)

Ha det bäst // Kram // Maria

Anonym sa...

Tiger-fix, det var något nytt - men funkar det så är det ju suveränt! Snyggt blev det med!
Kram

Mia sa...

Så smart lösning med toaborsten!

Kram Mia