fredag 27 februari 2009

Routerstrul IGEN

Kommer ni ihåg att jag hade svårartade routerproblem i somras? Nu har det hänt igen.
Glocalnet har ändrat i vårt abonnemang så jag måste in och ändra i routern... och det funkar INTE!!!

Ska se om jag kan få igång systemet igen i helgen. Men prio ett är annars att ta hästtransporten och handla plyfaskivor och spika upp innerväggar i vårt lilla uthus så att vi kan kasta in lite "skit" där. Det behövs nu när vi inte kan ha det kvar i gamla huset längre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch så tråkigt, du vet Glocalnet har en bakdörr in i din router. Ring supporten så får de ta sig in och göra om sina inställningar!
Hoppas det löser sig och att helgen blir bra.

Kram

Vimsingen sa...

Jag fattar ingenting men det säger nog mer om mig:)
Trevlig helg!
/Vimsingen

VILLA VRÅKEN sa...

Hej!! Vilket fint hus ni byggt!! Har ni byggt i Dalarna?? Var?? Vi bygger i falun.......

// Linda

VILLA VRÅKEN sa...

Jaha så ni bygger där!! Jättefint område!! Vi bygger vårat andra hus här i Källviken!! Stortrivs här! Man får lite blodad tand av husbygge, men nu är det sista huset!! ha en trevlig kväll!!

Linda