måndag 1 december 2008

Ledsen, jag hann inte...

Dagen blev något mer hektisk än planerat och morgondagen lär inte bli bättre.
Onsdag och torsdag blir det tjänsteresa med måånga arbetstimmar inplanerade. Och fredagkvällar är ju som fredagkvällar alltid är - arbetsfria. ;)
Så tyvärr får blogg-skolans tredje del vänta till helgen.

Fredagen blir dock spännande på ett annat sätt för då ska jag åka med den nyfixade hästtransporten till bilprovningen för besiktning. Spännande att höra vad de säger.

11 kommentarer:

Maria sa...

Ja men då är det bara för oss att vänta då......själv väntar jag på att min fiskgratäng ska bli klar. Doftar ljuvligt..mmmm åh vad hungrig jag blev nu!

Jobba inte ihjäl dig!

Puss å kram

Anonym sa...

Det verkar vara mycket jobb för dig nu, men du - TA DET LUGNT! Den lilla bloggskolan får helt enkelt ta en liten paus.
Ha det gott och ta vara på de små stunderna och var med familjen!
Kram

Maria sa...

Nu är jag mätt och belåten....och den var lika god som den doftade;)

Sitter här i min ensamhet som vanligt. Ja de är å tränar. Hm...vad ska jag hitta på? Jo jag vet! Jag lägger in ett inlägg, sen ska jag rota fram foton som jag vill framkalla i svartvitt att rama in till hallen.

Nu ska jag tydligen skriva "Shkedlyfth" okej, jag lyfter på skeden då;)

Kram Å puss

Maria sa...

Men vad....är du inne hos mig å kladdar samtidigt som jag är hos dig?

Ser även att Malvis pilla in en komment exakt samma tid som mej!

Nej din blogg ser ut som den brukar. Jag tycker dock att textfärgen är lite blek. Det är svårt att läsa, särskilt för en gammal tant som mej;)

Haha, knurve...vad är det?

Vimsingen sa...

Ibland måste man prioritera andra saker än bloggen:)
/Vimsingen

Maria sa...

Vadå, har du bytt gips igen? Det var väl inte meningen...hoppas att det inte betyder att det var något knas. Klart du skulle fortsätta med lila, matchar ju nagellacket;)

Tebordet finns även i en mindre modell. Det lilla kostar 299, och det stora 399. Kan vara snyggt att ha dem tillsammans om man får plats.

Igår var det en såndär grej man aplicerar make up med, och idag strumpor. Du fattar vad jag snackar om va? Du är ju raketforskare;)

Vadå gammal förresten, om du är gammal vad fasen är jag då? Stenåldern!

Idag tror jag att jag svänger ihop en klassisk "svenne" husmanskost. Vad sägs om falukorv i ugn med pressad potatis?

digowzw på dej du för det står det att jag ska skriva nu!

Kramis

Tinnar och torn sa...

Nähä...jag var helt säker på att Örjan lämnat en kommentar för han frågade mej hur man gjorde ;o) Men han glömde inte, hihi...

....Nitro... hehehe Kraaam

Maria sa...

Shit vad jag har jobbart hårt med din bloggskola. Är helt slut!!!!

Och nu måste jag ner till Malmö på konferens imorgon bitti. Fasen jag har inte tid med sånt;-)

Ha det gott hörs/skrivs till helgen.


Kramelikrum

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Hoppas det inte var nåt knas med foten bara.
Har försökt att kopiera in en mall i blogger hela jäkla kvällen men får bara ett felmeddelande hela tiden. Vet inte vad jag gör för fel. Skit!!! Kram Petro
AMATIONA ;o)

Tinnar och torn sa...

Stackars som måste sitta i möte i gipsad fossing! Men det är klart du blir väl lite extra uppassad hoppas jag ;o)

Joråsatte.... de meddelanden jag får går inte att ignorera, kolla in på min testblogg så får du se, hahahaha....
Nu ska jag ner till huset och skura plattor :o) Kramis från Pellis/headoti

Anonym sa...

Hej Maria
DU undrar om vi börjar bli klara inomhus... jo faktiskt börjar det kännas så.. men det brukar ju vara så att man kommer på nya saker... Ovenvåningen känns inte riktigt hundra än. Där finns lite mer att fixa för att det ska bli ritkigt mysigt, men det är mest "piff" det stora är ju klart.
kram