måndag 29 december 2008

Inga inlägg

Ibland funkar ens hjärna väldigt konstigt, tycker jag iaf.

Jag satt igår och kollade igenom vad bloggpolarna gjort i jul och konstaterade lite besviket att det var väldigt få inlägg gjorda. Sedan började jag kolla hur många inlägg jag gjort sedan julafton... Inte ett enda. Och ändå blir jag "besviken" för att andra inte uppdaterat fast jag ju själv prioriterat ned bloggandet.

Superknasigt!!!

Men men, nu ska det bli bättring, kanske, tror jag... Hoppas ;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag ser det som ett friskhetstecken att alla bloggpolarna varit lite "lata" över julen! Skönt att kunna ta semester från bloggen ibland. Nu laddar vi batterierna för nästa år!!!

Kram //Charlotta.

Anonym sa...

Jamen, eller hur! Ibland är det så skönt att bara tassa runt hos alla andra och kolla vad som händer på deras sidor fast man inte alls har ork eller lust att skriva själv!

Men som sagt, nu tar vi väl nya tag... kanske...;)

Kram Malin

Maria sa...

Men vilka skumma tankar du har!

För mig har du ju faktiskt varit densamma från början egentligen. Ja iofs har du utvecklat ditt bloggande enormt, men du har ju alltid tillhört den som peppat och hälsat på när man som bäst behövt det under byggtiden för att sedan utvecklats till en god vän. Att du själv inte bloggat frenetiskt har faktiskt spelat mindre roll. Och då menar jag givetvis INTE att det du skrivit varit tråkigt, snarare tvärtom. När du väl skriver något är det ju desto roligare att läsa just bara därför.

Fattaru vad jag menar?

Kramar i massor vare sig du skriver massor av inlägg eller ej. Jag vet ju att du finns där ute ändå;-)

Anonym sa...

Jag som inte har någon egen blogg fattar inte hur alla hinner och orkar med att skriva många inlägg.Jag är grymt imponerad.Men jag kan säga att jag är imponerad av dig också även om du kanske inte uppdaterar lika ofta.Du har ju byggt ett hus,har tre små killar och bytt jobb om jag fattat rätt.Du är väl inte mer än människa.Var stolt över allt du gjort.Jag försöker att läsa dina inlägg och nu när du ändrat så att jag kan kommentera så är jag nöjd.Hihi.
Ha en god fortsättning.
Varma Kramar Helena

Vimsingen sa...

Haha. Visst vill man läsa vad andra gjort fast man själv kanske inte har så mycket mer att skriva än" jag gick upp, åt , vilade åt igen, tittade på tv". Tur att det snart är vardag.
/Vimsingen

Familjen Eriksson sa...

Helena!

Då är det lätt att göra dig nöjd. ;)

Kul att det snart är dags för er att flytta in. Härlig "Alla hjärtans dag"-present till familjen.

Grejen för mig är nog inte att jag tycker att jag är dålig (är ganska stolt över mig och familjen som klarat detta), utan att man kan bli besviken på andra utan att vara ett dugg bättre själv.

Kramisar!

Anonym sa...

Hej igen!
Nu fattar jag.Skönt att höra att du är stolt över dig själv.Det ska du vara.Visst är det härligt med vår alla hjärtans dag present till hela familjen.Jag längtar.
Ha nu en härlig dag .
Kramar Helena

Vimsingen sa...

Gott nytt år! Låt 2009 bli ett fantastiskt år.
/Vimsingen

Maria sa...

Godmorgon ni i nordpolen, 17 minus!!! Hua...burr.

Någon nyårsmeny hade jag inte tänkt lägga ut på bloggen. Gillar inte att "skriva" om mat. Däremot skrev jag ett lååångt inlägg hos Malvis med lite tips. Kika in där vettja.

Höres senare;-)

Kram

Anonym sa...

Hej

Önskar Gott Nytt År och tackar för tipsen.
Ses på andra sidan!
Kramen