lördag 14 mars 2009

Snabbaste daten någonsin...

... hade jag med Malin (Malvas rum). Totalt fyra minuter tror jag att det blev...
Malin har tillbringat dagen i Lugnets sporthall tillsammans med sin dotter och vi hade lite löst sagt att vi skulle träffas. Eftersom jag tillbringat hela veckan i Karlstad så fattades det lite tid till bloggdejtar även om jag såå gärna hade träffats längre.
Som det blev nu så ringde jag Malin när jag stod på läktaren i sporthallen med en sisådär två sekunder över innan maken och barnen skulle få tokbryt på mig.

Samtidigt som det svarar i luren ser jag Malvisen resa sig på läktaren nedanför och komma uppspringande. JÄTTEKRAM blev det. (och jag blev nervös och pratade i sjuhundranittio...)
Vi bestämde också att det måste till en Bloggdate när det är lite mer sommar, och mer tid... Vi får väl se hur många som kan komma.

Tänk att det är så roligt att träffas IRL!

14 kommentarer:

Lösvirkesbyggarna sa...

Är det det som kallas speed dating kanske? ;)
Ha en härlig lördag!
Kram Anna

Maria sa...

Åhhh vad kul! Även fast det vart en kortis:)

Känns konstigt att andra tråffas utan mig, jag är ju alltid med liksom:)

Klart vi måste ha en ordentlig favorit i repris bloggisdate snart... allihopa!

Nattinatti, nu är den här tanten skittrött.

Pös

Anonym sa...

Även om det blev kort så var det så himla kul att få träffa dig!! Och det är svårt att få tid i vissa perioder till så mycket annat än just jobb och familj... det rullar på så snabbt!! Så det här blir ett litet supersnabbt inlägg innan vi ska träffa Josefines innebandy lag för avfärd mot dagens innebandyturnering... som sagt, ibland är det mycket;)

Det blev i alla fall ett väldigt gott och härligt inslag under gårdagens långa friidrottsdag att få träffa dig och ge en kram IRL!!

Stoooooooora kramar
Malin

Vimsingen sa...

haha, ni är trendiga. Allt går snabbt idag.
/Vimsingen

Tinnar och torn sa...

Hej där! Hahahaha en kasse, det ser faktiskt nästan så ut. Nä det var någon slags fuktmask. Jag har inte heller någon koll. Det var syrran som köpt den. Skönt var det en liten stund, sen började det klia. Äh du behöver ingen bredlasts-varning ju, fjompas!!!!

Kram Pellis Pajacke....vilken Acke...jo pajAcke...hehehe

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Men du...jag ska ju ha en bloggfest (och allmänfest) helgen den 8-9 augusti. Då MÅSTE du komma!
Fast ni skulle väl hitåt innan dess...eller?

Anonym sa...

Hej
Vad kul att ni kunde träffas även
om det blev en kort stund.Bättre än inget alls.Vad gulligt kortet på era små knattar var.De ser riktigt busiga ut:)
Må så gott.
Kram Helena

Maria sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRA ÅÅÅÅR!

Cumpleanos feliz, Happy birthday.
Gratulerer med dagen.

HURRA HURRA HURRA!!!!

Hoppas alla dina killar behandlar dig som en prinsessa idag!

Grattiskrämar från mig;)

Karlsebakken 37 sa...

Grattis, grattis, grattis på din dag!! Kom inte in på den andra bloggen så jag hoppas att du fortfarande läser den här...!

Ha en härlig fölsis iaf, hoppas att du får en riktigt smarrig tårta!

Stor kram Caro

Anonym sa...

Hej Maria
Såg att du fyllde år idag.
Grattis .Hoppas att du får en härlig födelsedag och att du blir riktigt ompysslad .
Varma Kramisar
Helena

Familjen Eriksson sa...

Tack Helena och Caro!

Jag och kidsen bakade kladdkaka och rulltårta igår så det blir ett riktigt frossarkalas ikväll!

Kramisar
Maria

Anonym sa...

Hipp hipp hurra, hurra, hurraaaaaaaa!

SKÅL OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!


//Charlotta.

Tinnar och torn sa...

Hello birthday-girl! Hoppas du haft en trevlig dag med många presenter och mycket fika! Kraaaaaam P.

Tinnar och torn sa...

Trevligt det låter, ja inte illamåendet då men det andra. Nej jag har inte fått någon paraplydrink ännumen lite rödvin har slunkit ned iallafall, gottigotti. Men du hade ni problem med elen?

Vi ska ha tilläggsbesiktning och efterbesiktning den 2:a april så dåfår vi se hur det blir med allt.

Kram igen P. vitiott//hottentott??