tisdag 24 mars 2009

Badrumsskåpen

I helgen blev det lite pyssel i badrummet.

Vi har de fina badrumsskåpen från IKEA med blommönstrat klarglas i luckorna.
Tyvärr tycker jag inte om det klara glaset då sakerna inuti syns så väl.
Inte så att andra inte får se vad som finns i skåpen...
Mer att det ser "stökigt" ut med olika färger, former och storlek på alla burkar och flaskor.

Då fick jag den briljanta iden att sätta "frostad" plast på insidan. Det blev kanonbra. Blommönstret syns nästan mer nu och hela badrummet ger ett lugnare intryck.

Jag tror det syns vilka som är Före och Efter-bilder

7 kommentarer:

Anonym sa...

Smart, det blev mycket bättre!

VILLA VRÅKEN sa...

Jättefint måste jag säga!!

Ha en trevlig kväll!!

Linda

Anonym sa...

Hej!

Vilken trevli blogg du har, alltid lika kul at läsa om andra dalmasar och kullor.

Ingrid sa...

Vilka jättefina skåp.

~Livet i byn

Anonym sa...

Vilken smart idé! Den frostade plasten gör att det blir ett mycket "lugnare" intryck. Snyggt jobbat!

Kram //Charlotta.

Maria sa...

Ja det blev mycket bättre!

Vilken raketforskare du är:)

Fasen jag låg och tänkte igår att det var något jag hade glömt!

Förlåt....

Grattis i efterskott till er!!!

(Synd att inte Falun herr lyckades med uppgiften igår. Du må tro att de ringer min gubbe i parti och minut inför nästa säsong.)

Massvis av Grattiskramar

Maria

mumari sa...

Så fint med blommönstret! Var får man tag på sådant nånstans?