söndag 8 mars 2009

Myskillarna




8 kommentarer:

VILLA VRÅKEN sa...

Söta killar......Hur gammla???

Kram Linda

Tinnar och torn sa...

Hejsan!
Åhhh sötnosar och busungar såklart :o) De är så lika dig med, jag har ju förstås inte sett pappan men ändå...
Du två inlägg inomloppet av en vecka va?? Jisses hahaha....Snyggt du gjort i tvättstugan. Jag måste nog ta en drive där jag med snart. Byggde ju botten på vedförvaringen sen kom sambon hem och tog över hahahaha.....så jag blev inte så duktig ändå. Menmen jag får göra andra projekt istället.

jag är oxå dålig på att kommentera nuförtiden men precis som du så läser jag allt! I sommar sen måste vi få till en träff av något slag. Just nu är det häcken full med besiktningar och förhandlingar :o(
Många kramisar Pellis ...nu fick jag putda som verifiering me jag e inte putt då jag inte hehe inte ens på norska hihi

sandyekman sa...

Du måste vara stolt över dina grabbar!!

Anonym sa...

Myskillar var rätta ordet! Så goa och härliga de ser ut att vara!

Ha det gott!
Kram Malin

Ulrika sa...

Sååå gossiga killar! (Och vad är det för läcker soffa jag spanar i bakgrunden?) :))

Maria sa...

Åhhh sötisarna!

.....och lille charmtrollet med i högsta hugg:)

Jag säger som Pellgurt, va? två inlägg på en vecka!!!! Inte illa;)

Jag själv går för lågvarv nu, och jag läser allt men inte varje dag längre. Hinner för bövelen inte!

Innebandy= Om vi, IKSU och Falun går vidare ur kvartarna har IKSU som seriesegrare fördel. Dvs de får välja semifinalmotståndare först. De lär nog välja Falun då. Chansen att det blir vi är därför liten.

Men vafan.... vi kan väl dejta ändå, på annat sätt:)

Nejmen kramelur på dig du!

Anonym sa...

Vilka goa buskillar. Förstår att det är fullt upp hemma hos dig....

Ta fram Midorin igen och blanda en sex on the beach vetja! Du hittar receptet hos mig.

Skål Maria och trevlig helg!

Kram //Charlotta.

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

De är ursöta:-))