onsdag 28 oktober 2009

Shopping

En del kom ihåg att jag utlovat bilder från shoppingen. Det blir lite blandat från Stockholm och sedan en ytterligare sväng till IKEA Gävle. Det är ju dumt att ha pengar på kontot... :-D

Uppmontering av en ny TV-bänk till kidsen. Den är inte helt klar. De har börjat spela Wii så dörrarna får vänta lite.

Ramar med fina kort ligger just nu på köksbordet. Att de inte är klara beror på att tre av tre jag köpte i Barkarby var skadade i hörnen. Och de fina hörnskydden gjorde att det inte syntes. Så nya bytte jag till i Gävle

På Bolagret hittade jag denna tvättunna. Bra att ha när man ska bära tvätten till torkvindan.
Den skenan med plastburkar fanns på Granit. Också en "bra att ha"-sak i tvättstugan.

Spegel från ÖoB och IKEA PS Svavel

Ett snett foto på mina tygtavlor som jag knåpade ihop i somras. Träramarna finns på IKEA och tyget hittade jag, inte helt otippat, i tygaffären.




1 kommentar:

Jos sa...

Tvätttunna är snyggt!.. Skulle vilja ha en sådan!.. Finns det i Falun? Kram Granne 10A