måndag 27 juli 2009

Fotobok från Fuji

Jag vet inte om ni har sett erbjudandet från Fuji om gratis fotobok?!?Verkligen ett toppenbra tillfälle att ta sina bilder från husbygget och fixa ett snyggt album utan att behöva pilla så mycket själv.
Vi har tänkt att plocka ihop bilder och texter från bloggen så att vi kan få bloggen i bokform. Kanske även plocka med några av kommentarerna så ni bloggvänner också blir förevigade. Så mycket roligare att ta fram och titta i och minnas.

En bonus är i min mening att kunna prova utan att det kostar, fungerar det bra så känns det lättare att göra fler album sedan. Jag har ju alltid tänkt att göra fina album om varje barn men aldrig riktigt prioriterat tiden det tar att fixa själv.

3 kommentarer:

Vimsingen sa...

VIlken jättekul ide!
/Vimsingen

Charlotta sa...

Detta skall jag absolut nappa på! Tack för tipset. Jag har gjort en fotobok tidigare med bilder från vår Thailandsresa. Det blir verkligen superproffsigt! Innan så höll jag på med scrapbookingalbum, men detta är både snabbare och snyggare!

Kram //Charlotta.

Livet på Marbogården sa...

Har också upptäckt detta och skall göra en bok med bygget och en sommarbok med barnen, vad de har gjort under denna sommaren.Jättetrevlig faktiskt!