torsdag 11 september 2008

Frågor och svar...

Vad ska vi göra med gamla huset?
Vi hoppas att någon vill köpa timmerstommen och sätta upp den på någon annan tomt i Sverige.
Huset är från slutet av 1800-talet och kan bli en riktigt söt fritidsstuga.

Vad gör vi med panelen vi plockar ned?
Tja, bygger nya saker. Panelen på nya uthuset är från gamla huset.
Nya entren är till största delen återanvänt material. Takpannorna är nya dock.
Sedan kommer det att byggas en carport av den panelen också.

Hur gick det med intervjun?
Jo tack, de ringde igår och andra intervjun blir på söndag (något underlig dag, men men) så det känns bra. Det verkar som ert tumhållande fungerade bra. Jag hoppas att ni kan göra om det igen.

Några fler frågor Maria? ;)

2 kommentarer:

Maria sa...

Men oj, ett inlägg med svar på mina frågor hihi.

Då håller vi mera tummar då. Hoppas någon vill ha det gamla huset. Vore synd om inte ett hus med 18hundra anor gick till spillo faktiskt:(

Jo jag har spelat för Balrog för hundra år sedan. Har jag tunnlat dig? Eller kanske rentav du mig;-)

Jag spelar faktiskt fortfarande i Balrog, fast numera i C-laget. Det är svårt att lägga dojjorna på hyllan;-)

Såg tom igår på det Spanska innebandyförbundets hemsida att jag tydligen är uttagen till deras Landslag. Ha ha. Det är sant!

Nä, nu måste jag skruva vidare. Ludde ropar.

Kram // Maria

Tinnar och torn sa...

Aha, jag förstår! Tror jag läste det förut egentligen men glömt! Hoppas nån vill köpa. Synd om det inte kommer till användning! Jag ska knipa med tår o allt på söndag igen då! Får man fråg vad det är för jobb eller e det en hemlis? Kram Petronella