fredag 12 juni 2009

Semesterpaus

Det blev en lite längre bloggpaus än beräknat. Vi har tillbringat två superhärliga veckor på Rhodos. Det enda som gjorts är att bada, äta och sola.


På hemmafronten hade det inte hänt mycket. Eller jo, snälla mamma och pappa hjälpte till med att olja parketten i vardagsrummet medan vi var borta. Och pappa satte klart takpanelen och de två takspottarna på altanen.
Grävaren var däremot INTE klar. En halv dag hade han varit där medan vi var borta... Dåligt!
Nu de sista två dagarna har han dock varit på plats igen...

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Så härligt med Rhodos:)
Ha en fin helg
Kram Lallis

Anonym sa...

Idag ÖSER regnet ned och har så gjort i ett par dagar, så det där med solsemester på Rhodos låter så härligt! Hoppas verkligen att ni hade det riktigt, riktigt gott och har kommit hem nöjda, utvilade och härligt solbruna!

Kram Malvis

Maria sa...

Halloj där lilla stumpan.

Gött å höra ifrån dig. Det verkar som ni haft det riktigt riktigt nice:) Härligt att komma hem och se att andra gjort saker åt en. Sådant lär aldrig vi få uppleva. Inte när det gäller våra päron iaf.

Hursom, senaste tiden har varit helt galen. Hinner inte med bloggen knappt alls. Har förvisso tusen inlägg på vänt i huvudet som vill ut men jag hinner ju inte ens kommentera. Känns inge vidare, jag tycker det är så kuligt med bloggeriet annars.

Usch och fy vilket väder vi har. Hoppas inte Pellgurt läser det här då blir hon arg. Det finns inget vidrigt väder tycker hon... men det tycker jag. Alla väder utom sol och värme är piss enligt min mening. Så det så:) Kanske har jag det i mina gener, att vilja ha sol ständigt alltså. Spagge som jag är:-)

Ha de gott vännen.

Stor kramis

Maria

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Halloj!
I löv Rhodos! I löv hela Grekland vi närmare eftertanke:-)
Skönt att läsa att ni har haft det gott. Föreslog faktiskt Jonas i går att vi ska ta en vecka i Grekland i september/oktober, because we're worth it. Och han höll med.

Kramkram!