måndag 4 maj 2009

Vårtecken nummer sju

Och vi vet väl alla att sju kommer efter fem... Hihi. Hade visst missat numreringen en vecka.

Det blir ett skriftligt vårtecken idag för jag hade inte kameran (eller mobilen) med mig.

Men jag tror halva Falun har stått på driving rangen idag, och det måste väl vara ett vårtecken så gott som något. Jag har börjat en "Grönt kort"-kurs och har därför tillbringat en del tid där själv...

Står man som jag gjorde, i ena änden av rangen, så ser det bra roligt ut när man tittar längs alla utslagsplattor.

4 kommentarer:

Maria sa...

Jaså minsann, golf! Inte illa.

Hoppas du och det VET jag att du är inte är som jag som börjde ta ett grönt kort för sju år sedan och kom typ sisådär halvägs eftersom mitt tålamod inte räcker långt:)

Nattiskramis

trollisbo sa...

Jaha så du har tid med sånt? ;)

Skönt att komma ut lite, kan tänka mig att man blir harmonisk av att få slå så hårt det går på en liten liten boll.
Vad snyggt ni har fått vid huset förresten, jag har läst men inte kommenterat!

Maria sa...

Hej svej i Faluskogen....

Partajpinglan här!

Vill bara säga hej...hej hej;-)

Och kramis förstås!

Gragge sa...

Grönt kort..... det enda gröna kort man behöver är det man tar för att få börja tävla, och det trodde jag du visste.
Golfbanor... utmärkta beten eller varför inte ut med några stockar och man har en fin fältbana. Men allvarligt, släpa runt en jättebag för att peta ner en vit boll i en kopp? Kom igen nu!! Hur gammal är du nu igen...?
Har sålt Molly men Milka är kvar. Skall jag skicka över henne för att rädda dig från golfen innan det är för sent?