tisdag 29 april 2008

Färdiga rum och en fotograf

Nu är alla tre barnrum helt färdiga.
Golvmattan lagd i badrummet uppe.
Kaklet i köket satt men inte fogat.
Dusch, blandare och duschväggar uppsatt nere.
Röran bland alla vattenrör på god väg att trasslas ut.
Färg till fasaden beställd så att vi kan börja måla ute om vädret tillåter i helgen.

Snickarn och barnvakten, dvs Pappa och Mamma, drar till London för en välförtjänad långhelg så vi får göra sån't som vi kan på egen hand. Måla...

Och en fotograf är anlitad för att ta bilder när det är helt klart. (Tack Aspman)
Tills dess får ni klara er med mina halvt mediokra... som kommer när alla hantverkare är på lunch. Jag tycker inte om att springa och ta kort när de jobbar.

1 kommentar:

Maria sa...

Jag ser fram emot dina bilder.

Bra ide att anlita en fotograf, då får man proffsiga bilder och det är ju alltid kul att ha i framtiden då man vill blicka tillbaka till tiden då man byggde trots att det är förenat med mycket jobb.

Jag måste säga att jag är imponerad över hur du har slitit trots att ni har tre småttingar. (Jag har nämnt det förut, värt att nämnas igen)

Ha det gott // Maria