torsdag 10 juli 2008

Fler bilder på insidan - Hallen

Här kommer lite fler bilder från hallen.
Jag har som ni ser inte städat undan allt för att ta "finbilder" utan bara dokumenterat dagsläget. Kanske dags att kalla in fotografen?!?

Jag är själv så himla nöjd med skiffergolvet och frisen så ni kommer nog att få se fler sådana bilder än de ni redan sett. Tröttnar ni får ni blunda. Det kanske delvis är för att det är något jag och min far lade själva utan direkt erfarenhet som man blir stolt och lycklig över resultatet.
Centraldammsugaren under trappan kommer att byggas in om någon funderade.



1 kommentar:

Mrs Small Town sa...

Härlig hall ni har! Ljus luftig och jag gillar verkligen, precis som du erat vackra golv med frisen! Även den liggande vitmålade paneln i hallen ser vacker ut.

Vi valde också ett riktigt stengolv till hallen (kalksten i fallande längder) och jag har inte ångrat en sekund den extra kostnaden.

Härlig bygge ni har och fin blogg!

/Sara Small Town